Milyen esetben kell online pénztárgép, és milyen esetben váltható ez ki valami mással?
Érdemes-e számlát kiállítani, és azt be kell-e ütni a kasszába?
Mi történik ilyen esetben az online adatszolgáltatással?
Ebben a videóban ilyen és ehhez hasonló kérdéseket boncolgattam:
UPDATE: A videó elején téves a pénztárgépes jogszabály, jelenleg itt találod az 1. számú mellékletet a tevékenységekről: 48/2013. (XI. 15.) NGM rendelet.
A régebbi pénztárgépes írásom: https://szampatikus.hu/penztargepes-mizeria-mar-megint/
A videóban emlegetett tréning részleteit itt találod: https://szampatikus.hu/go/alapozo-trening
Ha pedig szeretnél többet tudni úgy a befogadható számlákról mint arról, hogy hogyan kell helyesen kiállítanod magyar kisvállalkozóként a saját számláidat, akkor ez a tanfolyam szól Neked!
————————————————————————————————————————-
A fenti információ megjelenésének időpontja 2018.11.19., ezért előfordulhat, hogy a jogi háttér megváltozása miatt már nem időszerű, vagy téves. A bejegyzés azóta nem frissült.
A videó tartalma semmiképpen sem minősül adótanácsadásnak, az kizárólag segítséget nyújt számodra abban, hogy kiigazodj a felmerülő kérdésekben. Ha a saját vállalkozásodra vonatkozó egyedi kérdésed merülne fel, akkor érdemes eljönnöd hozzám egy konzultációra.